Alla inlägg under augusti 2013

Av Nikita Vukicevic - 31 augusti 2013 11:28

Förlåt för att jag inte bloggat så mkt. Men jag hinner knappt med bloggen. Men iallafall ska jag sova över med Wilma!<3 och så ska jag på kräftskiva med! Men iallafall sorry!

Kram!

Av Nikita Vukicevic - 23 augusti 2013 13:57

Nu är ja me Wilma! Vi ha as kuuuulllllll!! Hon e bääässssttttt<3333 vi ha precis ätit någon konstig sak, från frankrike. Älska diiiiigggg<3

Av Nikita Vukicevic - 22 augusti 2013 06:57

Idag är det torsdag. Jag ska snart gå till bussen och sen åka till skolan. Men iallafall ska jag till Wilma imon ^^ <3 vi ska sova över och gå ner på stan och så. As kul! Och ja, på ridningen gick det jätte bra. Jag red Bonito <3 jag fick jämn och bra galopp på honom och han jobbade bra i både galopp, trav och skritt. Han lyfte på benen och ställde sig fint. Vi Va nere och red i hagen. Ekebacken kallar vi den. Där finns hinder med men vi hoppade inte. I hagen finns det bland annat sten så då lyfte han extra på benen. Inte för mycket men helt okej. Men när vi skulle få hem igen så blev han "rädd" för en gran, så han fjantade sig lite. Men annars va han jätte duktig! Men ja, nu måste jag gå till bussen.
Kram!

Av Nikita Vukicevic - 20 augusti 2013 06:51

Hej! Jag ville bara säga att nu när skolan börjat så har jag inte så mycket tid för bloggen. Och sen så måste jag sköta läxor och hästarna. Och nu när jag rider mer så blir det lite ont om tid. Så jag ville bara säga det så ni inte tror att jag glömt bloggen.
Kram!

Av Nikita Vukicevic - 18 augusti 2013 13:35

Hej! Igår så va jag på Balkan Afton med några släktingar.
Det va jätte trevligt. Vi lyssnade på musik, dansade och åt.
Sen åkte vi hem och tog det lungt. Dagen va iallafall jätte kul så, ja :) sen så åkte vi karuseller på tivolit.
Det va jätte kul!
Kram.

Av Nikita Vukicevic - 16 augusti 2013 13:55

Idag så är de fredag. Skolan börjar på måndag och ja. Men idag så ska jag sova över med Jennifer, så då händer det något KUL iallafall<3 jag älskar henne och hon är den bästa personen i världen! Vi är bästavänner och kommer alltid va det hoppas jag!<3
Kram

Av Nikita Vukicevic - 15 augusti 2013 17:41

Nu är jag med min bästavän Wilma. Vi har as kul! Jag ska hjälpa henne med sin blogg. Jag tycker ni kan besöka den, hon heter "wilmasu". Ta och gör de så, får ni en kaka??
Men iallafall gör de, så blir jag glad
Vi har vart nere på ljungbydagarna och jag har köpt ett as sött skal till Min Iphone 4.
Ni ser skalet där nere på bilden.
Hoppas ni har de bra, och fortsätt kolla min blogg!
Kram

Av Nikita Vukicevic - 13 augusti 2013 12:44

Hej! Nu är det tisdag, och de kommer inte hända så mkt idag. Då jag tänkte prata om torsdag istället. På torsdag ska jag träffa en underbar person som jag saknar as mkt. Hon heter wilma. Då vi ska gå ner till stan där det är ljungby dagarna. Eftersom vi bor i ljungby. Deg kommer bli as kul. Det kommer komma upp bilder då.
Kram!

Presentation

hej! här kommer ni får läsa om min vardag, hästarna och ja, allt som ja gör! hoppas ni tycker om min blogg!
kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards